12.7 C
Athens
Τρίτη, 19 Μαρτίου, 2024

Ηλεκτρικός κινητήρας Avator από τη Mercury, χωρίς καλώδια…

Επιμέλεια Νίκος Λυμπερόπουλος

Ο Avator είναι η πρωτότυπη έκδοση από μια νέα σειρά ηλεκτρικών κινητήρων που τροφοδοτούνται με μπαταρίες και θα κυκλοφορήσουν στα τέλη του 2022.

Στο Διεθνές Ναυτικό Σαλόνι του Μαϊάμι 2022, πρωτοπαρουσιάστηκε η επερχόμενη σειρά ηλεκτρικών εξωλέμβιων κινητήρων της Mercury με τίτλο Avator. Πρόκειται για τη μελλοντική ματιά της εταιρείας για ελαφριά κατασκευή, με σχεδιασμό που δεν αποκλίνει της συμβατικής εξωλέμβιας μηχανής.

Εγκαθίσταται απέναντι στην Torqueedo, η οποία ήδη κυριαρχεί στην αγορά εξωλέμβιων ηλεκτρικών κινητήρων χαμηλής ισχύος έως και 80 ίππων παγκοσμίως (στην οποία έχουμε αναφερθεί και παρουσιάσει μοντέλα στο παρόν ηλεκτρονικό περιοδικό).

Όπως και το Torqueedo, ο εξωλέμβιος κινητήρας της Mercury φαίνεται να έχει ενσωματωμένη πηγή ενέργειας – δεν υπάρχουν βύσματα ή καλώδια που υποδηλώνουν ότι πρέπει να συνδέσετε μια ξεχωριστή μπαταρία.

Η Mercury έχει επίσης δείξει ότι θα ενσωματώσει την ικανότητα εναλλαγής μπαταριών εν κινήσει, μέσω ενός πίνακα στο επάνω μέρος του κινητήρα που σηκώνεται – ιδανικό για όποιον υποφέρει από το λεγόμενο “άγχος “ το οποίο μείωσε το ενδιαφέρον οσον αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην αρχή της ανάπτυξής τους, πόσο μάλλον τους κινητήρες θαλάσσης…

Τα χειριστήρια είναι ενσωματωμένα στην μπροστινή όψη του κινητήρα και όχι στο χειριστήριο – περιλαμβάνουν ένα κουμπί λειτουργίας, δύο κουμπιά εναλλαγής και ένα κουμπί «enter», υποδηλώνοντας ότι ο εξωλέμβιος κινητήρας Avator θα έχει έναν αριθμό προ-προγραμματισμένων τρόπων λειτουργίας που επιλέγονται μέσω μιας μεγάλης ενσωματωμένης έγχρωμης οθόνης LCD, που μπορεί να περιλαμβάνει τα πάντα, από συρτή σε εξαιρετικά χαμηλές ταχύτητες έως αυτόματη μεγιστοποίηση της εμβέλειας.

Έννοια χαμηλής ισχύος Οι εικόνες δείχνουν μια λεπτή και μακριά έλικα 9P με διάμετρο 12,4 ιντσών, υπονοώντας ότι αυτός ο πρωτότυπος εξωλέμβιος κινητήρας είναι αρκετά χαμηλής ισχύος, γύρω στα 10 hp το πολύ.

Πολύ ενδιαφέρουσα είναι η ανακοίνωση της Mercury ότι θα παρέχει υπερσύγχρονους εξωλέμβιους κινητήρες υψηλής απόδοσης για τη Σειρά E1, ένα παγκόσμιο πρόγραμμα αγώνων που θα συναγωνίζεται τα σκάφη μονού κύτους με μπαταρίες. Σύμφωνα με τους κανόνες της κατηγορίας, τα σκάφη θα χρησιμοποιούν μια μπαταρία 35 kWh για να τροφοδοτούν έναν ηλεκτρικό εξωλέμβιο κινητήρα 150 kW, εκτιμώντας τελική ταχύτητα περίπου 50 κόμβων.

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί να διεξαχθεί το 2023.

#psaremagiaolous#fishingingreece#fishing#psarema#psaremaskafos#psaremakalami#psarodufeko#ypovrihiopsarema#boats#fouskoto#boating#Greece#summer#summeringreece#sea#sail#sailing#sailinggreece#photography#holiday#instatravel#sun#beach#yachtingingreece#greek#greekislands#tours#trips#sindagesmagirikis#recipe

Τελευταία Νέα

Πιο δημοφιλή