31.1 C
Athens
Κυριακή, 20 Ιουνίου, 2021

MARIVAG F20 BML F25 BML.

Επιμέλεια: Νίκος Λυμπερόπουλος

 

Οι κινητήρες  MARIVAG κατασκευάζονται στην Κίνα στο εργοστάσιο TCB  όπου επώνυμοι και πολύ μεγάλοι οίκοι το εμπιστεύονται  και παραγγέλνουν προϊόντα.

Η παρουσία του εργοστασίου χρονολογείται από το 1978, ενώ το 1998 πήρε πρώτο βραβείο κατασκευαστή τετράχρονων κινητήρων στην Κίνα.

Στην Αθήνα η αντιπροσωπεία διαθέτει κάθετη μονάδα με πλήρες τμήμα ανταλλακτικών και  service, ενώ στην υπόλοιπη Ελλάδα υπάρχουν αντιπρόσωποι σε όλα σχεδόν τις πόλεις και τα νησιά.

ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Πρόκειται για τετράχρονους κινητήρες νέας γενιάς, όπου στην γκάμα περιλαμβάνονται ιπποδυνάμεις  4- 5- 9,9-15-20 και 25 ίπποι, ενώ στα σχέδια της εταιρείας είναι η κυκλοφορία των 30 και 40 ίππων.
Οι MARIVAG  F20 BML και ο F25 BML είναι κινητήρες τετράχρονοι νέας γενιάς 498 κυβικών, με διάμετρο  Χ διαδρομή 65×75 mm  και βάρος από 68 έως 70 κιλά.
Η maximum ισχύς που αποδίδει η F20 BML  είναι 14,7 KW ενώ η  F25 BML  18,4 KW στις 5500 στροφές, ενώ διαθέτουν σύστημα εκκίνησης  ηλεκτρικό ή με κορδονιέρα αναλόγως μοντέλου, ενώ για ευκολότερη χρήση ο μοχλός του «πρόσω – ανάποδα» είναι τοποθετημένος στη βάση της λαγουδέρας.
Οι κινητήρες υποστηρίζονται από μεγέθη προπελών αναλόγως του σκάφους σας, όσο για την τιμή τους ο αντιπρόσωπος μας είπε ότι πρόκειται για μεγάλη έκπληξη διότι είναι πολύ χαμηλή…

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ MARIVAG  F20 BML και F25 BML
Τύπος         κινητήρα                              Tετράχρονος OHC
Σύστημα ψύξης                                  Υδρόψυκτος
Κυβισμός (cm3)                                           498
Διάμετρος x διαδρομή (mm)                      65×75
Περιοχή στροφών                           5000-6000 rpm
Ρελαντί                                             925 –  1025 rpm
Ισχύς hp (Kw)                       14,7 Kw στις 5500 σ.α.λ. ( F20 BML) 
18,4 KW στις 5500 σ.α.λ. (F25 BML)
Σύστημα ανάφλεξης                              Ηλεκτρονική (CDI)
Σύστημα εκκίνησης               ηλεκτρικό ή manual αναλόγως μοντέλου.     
Εξαγωγή καυσαερίων                         Μέσα από την προπέλα
Ρύθμιση κλίσης                                         Χειροκίνητο τριμ
Σύστημα οδήγησης                                          Λαγουδέρα
Κάρτερ                                                               1,7 λίτρα
Ντεπόζιτο καυσίμων                                             24 λίτρα
Καθαρό βάρος (kg)                                           68 – 70 κιλά

Επιμέλεια: Νίκος Λυμπερόπουλος

Προηγούμενο άρθροLINDER 460 ARKIP
Επόμενο άρθροYAMAHA diesel ΜΕ 432

Τελευταία Νέα

Βρείτε μας στο FB

2,480ΥποστηρικτέςΚάντε Like

Πιο δημοφιλή