Επιμέλεια: Νίκος Λυμπερόπουλος
Το σκάφος PIRELLI 1000 που είχαμε κάνει δοκιμή, φόραγε δύο YAMAHA diesel ΜΕ 432 των 315 ίππων. Ο ντιζελοκινητήρας διαθέτει 24-βάλβιδη κεφαλή με επικεφαλής κεντροφόρο και αποδίδει 315 ίππους (630 ίπποι σε διπλή εγκατάσταση), ενώ διαθέτει στον στάνταρ εξοπλισμό προπέλες TRP.
Το πόδι είναι Yamaha hydra drive εφοδιασμένο με υδραυλικό πολύδισκο συμπλέκτη χάρη στον οποίο επιτυγχάνεται άμεση, αθόρυβη και ομαλή σύμπλεξη είτε στις μεγάλες ταχύτητες είτε στις μανούβρες.
Ο κινητήρας διαθέτει κλειστό κύκλωμα ψύξης και χρήση ειδικού ψυκτικού υγρού, που βοηθάει στην διατήρηση σταθερής θερμοκρασίας κινητήρα για ομαλή λειτουργία, την προστασία του κυκλώματος από υπερβολικές συνθήκες ψύχους και την μεγιστοποίηση της διάρκειας ζωής του.
Η αντλία του συστήματος ψύξης και το φίλτρο της που για ευκολία αποσπάται μαζί με την ανοξείδωτη βάση του, είναι ενσωματωμένα στον κινητήρα. Ένας αισθητήρας ροής νερού ανιχνεύει τυχόν μπλοκάρισμα της εισαγωγής, η την δυσλειτουργία της ίδιας της αντλίας.
Τροφοδοσία και Ηλεκτρικά
Η περιστροφική αντλία ψεκασμού, προμηθεύει με την απαραίτητη ποσότητα και σε σταθερή πίεση καύσιμο, ενώ για την προστασία του συστήματος ψεκασμού, πριν την αντλία, υπάρχει ενσωματωμένο στον κινητήρα φίλτρο καυσίμων και υδατοπαγίδα με αισθητήρα ανίχνευσης νερού και σύστημα προειδοποίησης του χειριστή.
Ο κινητήρας διαθέτει ισχυρό σύστημα φόρτισης με γεννήτρια 80 Amp, που φροντίζει για την άριστη κατάσταση των μπαταριών.
Επιμέλεια: Νίκος Λυμπερόπουλος